mandyvanoeffel.reismee.nl

Reisblog verkiezing 2015

Hoi allemaal,

DIt keer even een kort ander berichtje, ik doe namelijk mee aan een reisblog verkiezing. Met deze verkiezing kan ik met mijn blog een GoPro HERO4 Silver winnen. Dit klinkt helemaal super natuurlijk, dan kan ik de volgende keer ook foto's van onder de waterval laten zien of foto's van de koraal en de vissen tijdens het snorkelen.

Deze wedstrijd wordt georganiseerd door wereldwijzer. Door op hun website een stukje te schrijven over mijn blog (waarom ik mijn blog schrijf) en de leukste reisfoto's te plaatsen maak ik al kans. Wat er nu precies gebuurd is voor mij ook allemaal nieuw, maar dit zal er gebeuren: ''Vanaf 1 oktober 2015 zal de jury uit alle inzendingen 10 finalisten selecteren. Vanaf 5 oktober kan er door reizigers gestemd worden op de finalisten. Op zaterdag 31 oktober wordt de stemronde beëindigd. En dan wachten op het moment sûpreme...''

Mij inzending kunnen jullie ook volgen, deze kun je vinden op http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=191882&p=1105278#post1105278. Mocht ik een van de gelukkige finalisten zijn, is het wachten op genoeg stemmen, maar dat zullen we allemaal wel zien.

X Mandy

Reacties

Reacties

Richard

Ik was net zo benieuwd naar je holiday holiday ;-)

Bert

Helemaal met Richard eens. Het 'verhaal' valt een beetje tegen. Denk je een stuk te lezen te krijgen over de (welverdiende) vakantie met veel foto's ...
Op deze manier verdien je natuurlijk niet veel stemmen ;-)

Omi

Geweldig dat je dit zo uitvoerig voor ons mededeelt. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad en we horen er vast nog wel iets over!

Oma

Ik vind het een leuk stukje, maar hoe kan ik op je stemmen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active