mandyvanoeffel.reismee.nl

De kerstsfeer

Lieve allemaal,

De zomervakantie is hier officieel vanmiddag begonnen en daar zijn we allemaal enorm blij mee. Sinds mijn laatste blog zijn we al zo druk bezig geweest met het einde van het schooljaar en de kerst. Zo ben ik een middag naar Mikayla’s klas geweest om naar al hun gedichten te luisteren. We hebben de Presentation Night gehad. Hierbij worden alle ouders ’s avonds uitgenodigd om te kijken naar alle klassen die allemaal een dans hebben ingestudeerd. De kinderen zijn allemaal gekleed in een bepaald thema en prijzen worden uitgereikt voor bijzondere prestaties. Mikayla ging dit keer als een minion en Caitlin was in rood. Het begon met de kleinste kinderen van de kleuterschool en de eerste klassen, het is allemaal zo schattig. Het dansen gaat niet helemaal gelijk, maar zulke kleine kinderen verkleed als speelgoed en dieren is gewoon te lief! Caitlin en Mikayla deden het beiden heel erg goed en het was super leuk om te kijken. Verder ben ik met de meisjes en Sally naar een kerstfeest bij Karingel geweest. Hier konden ze op de foto met de kerstman, konden ze knutselen en was er van alles te eten dit was natuurlijk helemaal geweldig. Verder hebben we ook bij het zwembad een kerstfeest gehad waar ik weer allemaal muffins voor moest maken. Eerst moesten de meisjes nog even zwemmen voor nieuwe tijden en daarna was het een groot eetfestijn en hebben we uren in het zwembad gespeeld. Verder hebben beide meisjes hun klassenfeest gehad en heb ik voor Mikayla koekjes moeten bakken en voor Caitlin baconsavouries. Vanmorgen ben ik nog druk bij Carl bezig geweest met het inpakken van de cadeautjes voor Caitlin en Mikayla samen met zijn dochter Chantalle. Het waren zo enorm veel kleine cadeautjes, Carl heeft namelijk allemaal snoepjes, tandenborstels, poppetjes, zaklampen, kleurpotloden en allemaal kleine dingen gekocht om in stockings te stoppen, voor kerstmorgen. Gelukkig is Annie vanaf morgen ook vrij en hebben we het even wat rustiger, al moeten we ons klaar maken voor de vakantie. Maandag of dinsdag vertrek ik namelijk met Carl, Caitlin en Mikayla naar Wickham (dicht bij Karratha) hier woont zijn dochter en zullen we tot vrijdag zijn, waarna we op vrijdag naar Coral Bay rijden voor kerst. Ik ben enorm enthousiast al moeten er nog wel wat dingen worden geregeld voor we vertrekken.

Ik wil iedereen alvast een hele fijne kerst wensen en beloof snel weer wat van me te laten horen.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Oma

Fijn dat je toch een beetje de Kerstsfeer heb kunnen voelen. Het is toch heel anders dan hier in Nederland.

Irene

Het allerbeste gewenst voor 2017. Voor jullie allemaal !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active