mandyvanoeffel.reismee.nl

Gefeliciteerd mama!!!

Lieve allemaal,

Vandaag was dan de dag, mama was jarig en ik zit aan de andere kant van de wereld. Volgens mij was mama de hele week al bang dat ik het zou vergeten, maar hoewel ik verschrikkelijk ben met mijn blogs, zal ik mama haar verjaardag echt niet vergeten. Ik wist natuurlijk al lang dat ik moest werken, maar dat betekende niet dat ik niet kon skypen. Omdat ik aan de andere kant van de wereld woon begon 18 oktober natuurlijk ook eerder voor mij. Samen met Suzanne ben ik daarom gisteren druk bezig geweest om een plan te bedenken dat mama om 18.00 uur voor de laptop zat en ik haar dan vanaf Australië (waar het precies 12 uur was en dus 18 oktober) als eerste kon feliciteren. Maar zelfs met al ons geregel is mama verassen nog steeds onmogelijk. Na kort te hebben geslapen en wakker te worden van de wekker in het midden van de nacht, probeer ik mama op skype te bellen om te feliciteren, helaas wist mij lieve mama dat het midden nacht was en terwijl zij achter haar laptop zat, bleef ze mij skype verzoek wegdrukken, omdat ze dacht dat ik sliep. Misschien was dit toch niet helemaal het beste idee… Gelukkig met een berichtje begreep ze het toch en kon ik haar mooi feliciteren voor haar verjaardag. Verder heb ik net als mama vroeg een taart gebakken en samen met de meisjes en mama op skype hebben we de taart aangesneden en heerlijk genoten. Hoewel het allemaal een beetje anders was hoop ik toch van harte dat je een leuke verjaardag hebt gehad mama. Lieve mama, nogmaals van harte gefeliciteerd!

Dikke knuffel en kus voor iedereen,

x Mandy

Reacties

Reacties

mama

Ik heb inderdaad een leuke dag gehad. Met behulp van Skype was je er toch een beetje bij, dat was geweldig.
xxx

Oma

Ja op zo'n afstand iets plannen is moeilijk. Maar contact is er toch geweest!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active