mandyvanoeffel.reismee.nl

Halloween

Lieve allemaal,

Het is al weer bijna twee weken dat ik een stukje voor mij blog heb geschreven (en nog steeds niet online gezet). Maar de afgelopen weken ben ik behoorlijk druk geweest. Natuurlijk werk ik 8 dagen als au pair en in de 7 dagen daarna dat ik vrij ben werk ik elke dag in de Milkbar. Maar ik klaag niet, ik heb het namelijk nog steeds heel erg naar mij zin. Zo hadden we vorige week donderdag een vogel redding, toen er twee baby vogeltjes op de oprit zaten en we niet helemaal zeker waren of ze wel konden vliegen. Daarna hadden we op zaterdag nog een BBQ met wat vrienden. En donderdag met zwemmen hadden de meisjes een soort competitie, om te zien hoe snel alle kinderen zwemmen en of ze een groep hoger kunnen gaan. De kinderen geven allemaal aan, aan welke wedstrijden ze mee willen doen en dan is het zwemmen geblazen. Het is super druk op het zwembad en in plaats van een uurtje, duurt het meer dan twee en een half uur. Alle kinderen moeten namelijk om de buurt zwemmen, maar het is wel heel gezellig, met een BBQ voor worstjes, muziek en voor de kinderen genoeg andere kinderen om mee te spelen wanneer ze moeten wachten tot ze aan de buurt zijn om te zwemmen. En dan natuurlijk vandaag is het Halloween. Hoewel ik daar vanmorgen niet erg druk mee was. De meisjes hadden namelijk de generale repetitie van hun dansvoorstelling van volgende week. Vanmorgen dus meteen al druk bezig met sokken om te proberen Caitlin’s haar te krullen en daarna haar naar bijles brengen. Daarna kwam ook nog een andere moeder, de meisjes moesten namelijk allemaal worden opgemaakt en ze vroeg of ik haar niet kon helpen. Dit was natuurlijk geen probleem, maar wel heel erg druk. Gelukkig waren de meisjes netjes om kwart voor twaalf klaar en kon ik ze naar het dansen brengen. Maar omdat het een generale was, mocht ik niet blijven kijken en kon dus terug naar huis om alle bende op te ruimen en alles voor vanavond klaar te krijgen: Halloween!

Om vijf uur zou ik de meisjes weer kunnen ophalen, natuurlijk waren ze nog lang niet klaar toen ik daar kwam en liepen de plannen voor Halloween helemaal mis. Maddie, Ruby en hun vader en broertje zouden om half zes bij ons zijn, maar om half zes waren wij nog bij de dans. Toen we uiteindelijk om kwart voor zes thuis waren, was alles wat de meisjes konden doen, snel verkleden in de halloween kleren, hun snoepzakje pakken en met de make-up nog op gingen we met Maddie en Ruby snel op weg naar Candice en Caitlin Fitler, met zijn allen zouden we namelijk de huizen bij langs gaan. Gelukkig was het heel gezellig en sommige huizen waren zelfs een beetje versierd en zodra Annie ook klaar was, hebben we haar opgepikt en gingen we naar het ‘Haunted House’. Er is namelijk een huis hier in het dorp dat elk jaar enorm word versierd voor Halloween en dat was het zeker. Overal waar je keek waren poppen, skeletten, graven, van alles. Alles was versierd en alles bewoog en was verlicht. Het was zo leuk om rond te kijken en het was er zoals te verwachten valt ook heel erg druk met iedereen die wou rondkijken. Hierna hadden we er wel genoeg van en gingen we allemaal naar huis om de auto te pakken en naar Caitlin Fitler om hier een BBQ te houden. Hoewel het een heel drukke dag was, was het ook een super leuke dag.

Dikke knuffel en kus voor iedereen,

x Mandy

Reacties

Reacties

mama

Leuk om de verhalen te lezen over het vieren van Halloween daar. Dat kennen we hier niet echt.
xxx

Oma

Met Au Pair zijn heb je niet altijd een lui leventje lees ik in het bovenstaande stukje. Lijkt me leuk al die versieringen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active