mandyvanoeffel.reismee.nl

Oppassen geblazen

Lieve allemaal,

Hoewel ik het de vorige keer nog over had dat ik zo druk was met werken bij de Milkbar, krijg ik het nu steeds drukker met oppassen. Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst op Asher gepast, een jongentje van 18 maanden oud op wie ik vanaf deze week elke dinsdag en vrijdag morgen voor een paar uur op pas. Zijn moeder had ik ontmoet op Arthur’s verjaardag. Zijn moeder, Anna, is een schrijfster (Anna Hackett) ik had nog nooit van haar gehoord, maar ze wilde graag wat meer tijd voor het schrijven nu hun oudste zoon naar school ging, vandaar dat ze wilde dat iemand op Asher paste, zodat zij dan wat kon schrijven. Wat ik niet erg vind, Asher is een super lief jongentje, hoewel hij nog helemaal niet praat. Natuurlijk was het eerst een groot drama toen Anna weg ging, maar daarna hebben we ons prima vermaakt met spelen. Op woensdag was het Suzanne’s verjaardag. Helaas moest ik werken, waardoor het skypen alleen na het werk kon, toch hoop ik dat je een hele leuke verjaardag heb gehad Suuz! Vrijdag moest ik weer op Asher passen en vanavond ben ik aan het oppassen bij Candice op Ayden en Rhiley. En omdat Candince verwacht dat het laat word, kan ik gewoon hier blijven slapen. Verder zal ik deze week nog vaker ergens ander slapen, morgen ga ik namelijk naar Angela en Tony, om daar voor een weekje op drie jongens te gaan passen. Dit zal heel erg leuk zijn, maar ik ben bang ook heel erg druk. Maar dat zal ik jullie de volgende keer weer laten weten.

Dikke knuffel en kus voor iedereen,

x Mandy

Reacties

Reacties

mama

Veel plezier met al dat oppassen. xxx

Oma

Oppassen gaat je steeds makkelijker af merk ik. Fijn voor al die Australische kindjes in Paraburdoo!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active