mandyvanoeffel.reismee.nl

Een oppas avontuur

Lieve iedereen,

Zoals ik had afgesproken zou ik op zondag 8 november naar Angela en Tony gaan om hier op drie jongens te passen. Vandaar dat Annie en de meisjes mij zondag middag naar de andere kant van het dorp heeft gebracht. Angela was er niet, zij was met Charly in Victoria en Tony moest maandag werken, vandaar dat ik kwam om op Riley en Thomas te passen. De jongens waren helemaal druk en wilde me zo veel laten zien toen ik aankwam wat natuurlijk super lief is. Riley is de oudste en 7 jaar oud en Thomas en Charly zijn een eeneiige tweeling van vijf, heel lief, maar heel moeilijk uit elkaar te houden. Gelukkig was voor de eerste twee dagen alleen Thomas thuis. Op maandag mocht ik de jongens naar school brengen, wat, wat drukker is dan met Caitlin en Mikayla. Thomas gaat nog naar pre-primary (groep 1) wat een apart gebouw is en waar je de kinderen ook voor schooltijd nog helpt met wat werk, vandaar dat een Riley naar zijn klas moest worden gebracht. Nadat iedereen netjes op tijd op school was had ik net zoals bij Annie tijd voor mezelf tot tien over twee wanneer de jongens weer moeten worden opgehaald. Na schooltijd en huiswerk heb ik alles over lego geleerd en van alles gemaakt en natuurlijk ook nog heb gekookt. Dinsdag was de ochtend hetzelfde, natuurlijk moest ik ook op Asher passen. Na schooltijd gingen de twee jongens en ik Angela en Charly ophalen van het vliegveld. Daarna ben ik nog gebleven tot na het eten en toen ben ik weer terug naar huis gebracht. Woensdag was lekker een rustige dag en ben ik lekker thuis gebleven. Dit was de enigste dag, donderdag morgen moest ik namelijk om zeven uur weer bij Angela en Tony zijn. Angela moest naar Perth voor een operatie en ik zou Riley, Thomas en Charly naar school brengen. Ook na schooltijd moest ik de jongens weer ophalen en hebben we een groot waterballen gevecht gehad in de tuin. Daarna heb ik weer gekookt en na het eten ben ik netjes door Tony thuis gebracht, op vrijdag moest Annie namelijk weer oppassen en moest ik dus bij de meisjes zijn. Op vrijdag morgen was ik dus bij de meisjes en toen die op school waren bij Asher. Na schooltijd was het op eens super druk. Ik moest zowel de meisjes als de jongens ophalen en samen zijn we toen naar huis gegaan en hebben lekker in het zwembad gespeeld, tot Tony de jongens kwam ophalen.

Na mijn drukke week zou ik toch eigenlijk genoeg moeten hebben van al het oppassen, maar nee hoor. Op zaterdag, zodra Annie thuis was ging ik naar Ella en Noah om daar op te passen de hele avond. Gisteren en vandaag heb ik dus lekker rustig aan gedaan. Na schooltijd kwamen Angela en de jongens even lang om me een cadeautje en allemaal kleurplaten te brengen om me te bedanken, wat ik super lief vond!

Komende week ben ik wat rustiger, natuurlijk op Asher passen en volgende week drie dagen Milkbar, maar verder niets, wat een geluksvogel!

Dikke kus en knuffel voor iedereen,

x Mandy

Reacties

Reacties

mama

Geniet van je tijd daar, en laat snel weer wat van je horen.
Veel liefs xxx

Oma

Geniet van het oppassen en ik kijk uit naar je volgende bericht. Liefs van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active