mandyvanoeffel.reismee.nl

Sinterklaas

Lieve allemaal,

Ik ben nu al weer ruim 3 maanden in Australië en het begint al zo warm te worden, maar volgens Annie zal het nog warmer worden! Gelukkig geniet ik nog steeds elke dag. Vandaag is het Sinterklaas, maar met weer als dit is dat moeilijk voor te stellen. Gelukkig heb ik woensdag wat pepernoten kunnen maken. Omdat je hier geen speculaaskruiden hebt heb ik die zelf moeten maken, maar het smaakt net zo goed. Vandaag heb ik eerst de hele morgen moeten werken bij de milkbar. Na het werk moesten we de gedichten nog uitprinten en daarna konden we lekker even zwemmen. Dat was echt even een lekkere afkoeling en omdat het ruim over 40 graden was, kwam zelfs Annie het zwembad in. Toen we allemaal weer waren omgekleed mochten we op Sinterklaas de kerstboom gaan versieren! Een echte kerstboom zal het hier niet overleven, maar toch hadden we een mooie kunstboom die we samen hebben versierd. Ook buiten is Annie druk geweest met versieren en heeft ze verschillende lichtjes neer gezet en toen het donker was hebben we deze met z’n vieren aangezet. Daarna was het toch nog niet helemaal tijd om Sinterklaas te vieren, we hebben namelijk eerst lekker pizza en pasteitjes gegeten terwijl we Santa Clause keken. Eindelijk was het dan tijd voor Sinterklaas. Met warme chocolade melk en eigen gemaakte pepernoten hadden we wat gedichten om te lezen en cadeautjes om open te maken. Annie had voor mij een mooi gedicht gemaakt en ik een voor Annie en de meisjes. Die hebben we eerst aan elkaar voor gelezen en daarna de cadeautjes om gemaakt. Ik heb van alles gekregen, ook uit Nederland heb ik een leuk pakketje gekregen. Het was dus wel een andere Sinterklaas dan normaal, toch heb ik een hele leuke dag gehad. Ik hoop dat jullie ook allemaal een leuke Sinterklaas hebben.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

oma

Leuk Mandy, zo lees je nog eens wat. Santa Claus en Sinterklaas liggen zo wel heel dicht bij elkaar.

mama

Sinterklaas onder de kerstboom vieren is weer eens wat anders. Fijn dat je het toch mooi hebt kunnen vieren. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active