mandyvanoeffel.reismee.nl

Merry Christmas!?

Lieve allemaal,

Vandaag was een heel bijzondere dag, wij hebben namelijk al kerst gevierd. Volgende week met kerst zal Annie namelijk moeten werken en kunnen wij helaas geen kerstvieren. Vandaar dat vandaag iedereen bij ons kwam om kerst te vieren. Ross en Susie en Candice en de boys kwamen al vrij vroeg langs en samen hebben we allemaal wat cadeautjes opengemaakt. We hadden besloten dat er geen kerstdiner zouden doen, maar meer een kerstlunch. Vandaar dat Annie, salades, een geroosterde kip en wat garnalen had voorbereid. Verder had Susie ook nog wat ham en kalkoen en meer salades mee genomen. Maar voordat we onze lunch zouden hebben zijn we allemaal wezen zwemmen met de kerstmuziek aan. Gelukkig hadden we de tafel al gedekt dus toen we allemaal genoeg van het zwemmen hadden hebben we heerlijk met z’n allen gegeten. We hebben zelfs een kerstpudding toe gehad. Daarna hebben wij allemaal uit volle borst en met tekst voor ons buiten het ‘twelve days of Christmas’ lied gezongen en daarna nog een paar keer. Verder zijn we ook allemaal nog even het water weer in gegaan om even af te koelen. En dit was dan mijn Kerst voor dit jaar, 49 graden en een week te vroeg, maar toch was het een heel leuke dag.

Verder deze week is het druk werken. Vanaf dinsdag t/m donderdag zal Kaitlin Fitler hier komen overdag aangezien haar ouders moeten werken. Verder begint Annie donderdag ook weer met werken. Wel zullen we dan een kerstavond BBQ hebben met Annie haar collega’s die langskomen en dan op tweede kerstdag (hier is dat Boxingday) gaan we naar Coral Bay!

Hier even een korte kerst update.

Dikke kus en knuffel,

-xxx- Mandy

tante Margreet

een hele bijzondere kerst..

oma

Is een keer wat anders dan kerst in Nederland.

mama

Een warme en bijzondere kerst.