mandyvanoeffel.reismee.nl

Happy new year!!!

Lieve allemaal,

Ik wil iedereen een heel gelukkig nieuw jaar wensen. Ik heb hier gisteren een feestje gehad tot elf uur en daarna thuis op de bank gewacht tot twaalf uur. Hoewel er niemand was om twaalf uur duurde het niet lang tot ik met mij familie kon skypen. Vanmorgen heb ik vroeg mij wekker gezet zodat ook ik mijn familie gelukkig nieuwjaar kon wensen om twaalf uur. En dankzij hun heb ik zelfs nog wat vuurwerk gezien op film.

Heel fijn, gelukkig, blij, vrolijk en gezond nieuw jaar iedereen!

Dikke kus en knuffel,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

tante Margreet

ook een gelukkig nieuwjaar Mandy...hahaha

oma

Voor 2017 alvast een gelukkig nieuwjaar. Ben ik in ieder geval op tijd!

mama

Contact hebben met elkaar tijdens jaarwisseling was een beetje moeilijk, maar fijn dat je toch wat hebt kunnen meegenieten van het vuurwerk hier.

Oma

Fijn dat je toch nog mee kon genieten van het vuurwerk hier in Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active