mandyvanoeffel.reismee.nl

Back to work

Lieve allemaal,

Terug gekomen uit Broome zijn we de zaterdag erna naar de drive in gegaan en heb ik de eerste storm hier gezien. Zoals Annie al zei, de cycloon komt niet ver genoeg landinwaarts alles wat we kregen was dus inderdaad regen en onweer. Helaas was dit voor de tweede film niet heel goed en vandaar dat we deze ook niet hebben kunnen zien. Dit was ook echt het einde van de vakantie voor mij. Vanaf die zondag ben ik weer gaan werken bij de Milkbar, tot vrijdag, toen Annie weer terug naar werk ging, en ik de meisjes weer had. Plots is het weer zwemmen op dinsdag en donderdag, dansen op maandag en bijles op zaterdag. Zoals je zult begrijpen gewoon weer druk met van alles. Natuurlijk heb ik ook weer wat oppas avonden en logeerpartijtjes tussendoor, druk, druk, druk.

Verder heb ik ook heel erg leuk nieuws, ik heb namelijk een andere au pair in het dorp ontmoet! Lena is een Duitse au pair voor een 1,5 jaar oud meisje, Neveah. Het was enorm gezellig te kletsen met haar. Hoewel er niet veel plekken zijn om aftespreken, maar de Milkbar en het zwembad zijn prima voor mij. Gisterenavond hebben we gezellig een BBQ gehad met Ross en Susie en Candice en de jongens, super gezellig en heerlijk nu het nog zo enorm warm is en je lekker het zwembad kunt inspringen. Veel meer is er niet gebeurd, vandaar dit keer maar een kort verhaal.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

mama

Ook korte verhalen zijn leuk om te lezen.

Irene Klaver-Grevelink.

Leuk zo'n kort verhaal. Heb je nog steeds contact met Lena?

Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active