mandyvanoeffel.reismee.nl

Soms gebeurt alles te gelijk

Lieve allemaal,

Mijn laatste blog was nog niet lang geleden, maar er is al weer zoveel gebeurd. Zoals ik al had verteld vloog Annie vorige week maandag naar Perth, vandaar dat ik haar nadat de meisjes naar school waren naar het vliegveld heb gebracht. ’s Middags bleek het dansen gecanceld te zijn en alleen de cheer door te gaan. Helaas was Annie dit vergeten te melden vanmorgen, maar gelukkig was er een andere moeder die me dit vertelde. Na de cheer was het snel douchen, koken en eten. Helaas had ik per ongeluk mijn telefoon op stil gezet en hadden we de telefoon niet gehoord, dit maakte Annie in Perth wat ongerust, maar gelukkig hebben we hier meerdere telefoons.

Dinsdag hadden de meisjes een zwemsportdag van school. Gelukkig wilde Susie ook heel graag komen kijken, wat het super gezellig maakte. Natuurlijk werden er ondertussen enorm veel berichtjes naar Annie gestuurd, die niets wilde missen. Na school en huiswerk hebben we een arretjescake gebakken voor als Annie morgen thuis komt. Verder hebben de meisjes ook nog allebei een kaart gemaakt.

Woensdag hebben we na schooltijd snel even wat huiswerk gemaakt en toen was het tijd om Annie al weer op te halen van het vliegveld. Het was fijn dat Annie weer thuis was en er nog één dag was dat Annie vrij was, voor ze vrijdag weer moest werken.

Nu hadden de meisjes deze week een lang weekend en vandaar dat ze vrijdag thuis waren. Gelukkig hebben we er wel een heel gezellige dag van kunnen maken. Hetzelfde gold voor zaterdag waarbij Kaitlin Fitler langskwam en er gezellig in het zwembad werd gezwommen. Al moest Kaitlin op tijd naar huis, om vijf uur begon de ‘Give it a go’ day. De meisjes moesten hier een cheer voorstelling doen en wilden natuurlijk ook heel graag alles zien en doen. Deze dag stond in het teken van alles wat er in Paraburdoo te doen is. Zo waren alle sportclubs hier, maar ook de andere dingen als de brandweer, kerk en motorclub. Super gezellig dus en de meisjes mochten optreden, wat ze super leuk vonden. Omdat Annie moest werken moest dit natuurlijk wel gefilmd worden. Daarna was het snel naar huis toe, waar Annie stond te wachten met de al gepakte tassen. We zijn meteen naar Susie gegaan, waar de meisjes vannacht zouden slapen. Uiteindelijk hebben Annie en ik ook gegeten bij Susie, maar zijn daarna snel naar huis gegaan.

Vandaag is het maandag en hebben de meisjes nog een dag vrij en liggen nu lekker in het water met Kaitlin Fitler en Jamala (een ander vriendinnetje) en heb ik even tijd om deze blog te schrijven.

Ik hoop dat er nu even een rustige week komt, maar dat weten we natuurlijk nooit zeker.

Ik houd jullie op de hoogte.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

mama

Zo te lezen vermaak je je prima en heb je genoeg te doen.
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active