mandyvanoeffel.reismee.nl

Happy Birthday Caitlin

Lieve allemaal,

Zoals de titel al verraad is het gisteren Caitlins verjaardag geweest. Helaas moest Annie werken, maar ik denk dat ze toch een hele leuke dag heeft gehad.

Na mijn drukke week twee weken geleden had ik even een wat rustigere week. Al had ik nog steeds een oppasmorgen met Asher en heb ik bij de milkbar gewerkt. Afgelopen week ben ik weer heel druk geweest. Ik heb twee lange avonden op Ella en Noah gepast terwijl ik natuurlijk ook op de meisjes moest passen overdag.

Op vrijdag kreeg ik een berichtje van Annie om Mikayla van school op te halen, ze was namelijk ziek. Zodra ik bij het loket aan kwam en Mikayla aan zag komen lopen wist ik niet zeker of ze wel echt zo ziek was als ze zei. Zodra we thuis waren vertelde ik haar dan maar op bed te gaan liggen, zodat ze even kon slapen. Ik moest daarna wat was ophangen, maar zodra ik weer naar binnen liep zat Mikayla vrolijk op de vloer in haar kamer te spelen en ze wilde eigenlijk ook graag wat eten. Toen was het zeker, met geen mogelijkheid dat zij ziek was. Omdat ik niet zeker wist wat ik moest doen, heb ik Annie maar snel even gebeld. De rest van de dag heeft Mikayla huiswerk moeten maken en niet mogen spelen. Ik denk niet dat ze nog snel weer schoolziek gaat zijn. Annie moest zo lachen toen Mikayla haar over haar dag verteld.

Verder heb ik deze week erg veel met Lena afgesproken. Eerst met haar en Neveah en dit weekend hebben we zowel zaterdag als zondag samen afgesproken in het treinpark en zwembad met alle meisjes. Lena is gisteren namelijk vertrokken voor een vakantie van twee weken en zal dan weer terug naar Duitsland vliegen. Hoewel ze hier niet lang is geweest was het wel enorm gezellig en moet ik bekennen dat ik het jammer vind dat ze al weer weg is gegaan, altijd gezellig met iemand van je eigen leeftijd.

Gisteren was het zoals ik al zei Caitlin haar verjaardag. Helaas moest Annie werken, wat ik heel vervelend vond voor Caitlin. Vandaar dat ik voor ontbijt maar wat pannenkoeken heb gebakken en haar stoel had versierd met een grote tien en ballonnen van papier. Natuurlijk had ik gisterenmiddag ook wat cupcakes gebakken die ze dan kon uitdelen op school. Terwijl de meisjes op school zaten heb ik natuurlijk ook een taart voor haar gebakken, een appeltaart, dat wilde ze zo graag. Om twee uur kwam Carl langs en zodra ik hem vertelde dat Caitlin jarig was is hij snel naar de winkel gegaan en kwam terug toen de meisjes uit school waren. We hebben dus samen met Carl dus lekker een stukje taart gegeten tot de meisjes al weer naar dansen en cheer moesten. Het dansen is pas om half zeven klaar, dus na het dansen kwam Annie al snel thuis en was het tijd voor Caitlin haar cadeautjes. Wat ik deze week ga doen weet ik nog niet zeker, ik moet in ieder geval tot en met donderdag werken. Nog maar twee weekjes en de meisjes hebben vakantie en over precies een maand zijn mama en Suzanne hier!

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

mama

Met verjaardagen kun je je daar ook weer uitleven met het bakken van taarten en cupcakes. Dat gaat je vast prima af.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active