mandyvanoeffel.reismee.nl

Ze zijn er bijna!

Lieve allemaal,

Op dit moment lig ik in bed, helemaal enthousiast. Morgen zullen mama en Suzanne namelijk hier zijn! Ik heb ze nu al acht maanden niet meer kunnen knuffelen en nu zijn ze plots zo dichtbij. Op het moment zijn ze al in Perth en zullen ze morgenvroeg naar Paraburdoo vliegen, waar ik ze van het vliegveld op ga halen. Ze hebben er nu al drie vluchten op zitten en zullen enorm moe zijn, maar ik wil ze morgen al van alles laten zien en Ross en Susie komen langs voor een BBQ en natuurlijk Coral Bay op zaterdag. Ik ben heel erg enthousiast en hoop van harte dat ze nu kunnen zien waarom ik het hier zo leuk vind. Vandaag heb ik het huis en mijn kamer schoongemaakt, aangezien Annie vandaag nog moest werken en er morgenvroeg geen tijd meer voor is. Nu de meisjes vakantie hadden, moesten ook zij hun kamer opruimen, waar ze wat minder blij mee waren. Vandaar dat ze denk ik zo snel mogelijk naar hun vriendinnetjes zijn gegaan.

Sinds de laatste blog hebben we het eind van het seizoensfeest gehad op het zwembad en aangezien Annie moest werken, mocht ik hier weer wat lekkere muffins voor bakken. Verder heb ik nog op Ella en Noah gepast en hebben de meisjes vakantie voor twee weken gekregen (helaas voor hen zal die maandag afgelopen zijn, al zijn we dan in Coral Bay, de geluksvogels). Verder hebben we Uncle Berry zijn verjaardag nog gevierd en hebben we een afscheidsfeestje van Lynda, Keith, Ella en Noah gehad (in de mijn zijn veel mensen eruit gestuurd, met een enorm bedrag, aangezien de mijneconomie op het moment niet erg goed is, loopt het dorp langzaam leeg!).

Verder hebben we het vrij rustig aangedaan deze vakantie, de meisjes en ik waren veel te enthousiast voor morgen en de komende twee weken. Ik zal jullie snel op de hoogte brengen van mama en Suzanne in Australië!

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

mama

Terwijl jij druk aan het schoonmaken was, waren wij inderdaad begonnen aan ons grote Australië avontuur. Nadat we in Australië aangekomen waren had jij voor ons een prima hotel geregeld. Hier konden we even heerlijk relaxen en haast niet wachten om je weer te zien. xxx

Oma

Schoonmaken en opruimen gaat je dus ook al goed af. Ga zo door!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active