mandyvanoeffel.reismee.nl

Leuk nieuws

Lieve allemaal,

Zoals de titel verraad heb ik leuk nieuws, morgen ga ik namelijk met Annie en de meisjes naar Exmouth! Sinds ik op de station ben stuur ik geregeld berichtjes met Annie en twee weken geleden vroeg ze of ik dit lange weekend mee wilde naar Exmouth. Het is namelijk Listie zijn verjaardag en hij had ons uitgenodigd. Omdat Cheela Plains op de route ligt kan Annie me gewoon ophalen en mag ik drie daagjes vrij om vakantie te vieren. Ik heb er al super veel zin in en ben blij om Annie en de meisjes weer te zien na een maand.

De laatste weken is het vrij rustig geweest. Voor een maand is er een lerares voor Preston (haar naam is ook Robin), dus ik heb Preston slechts een middag hoeven helpen met school. Verder hebben Preston en ik samen verse pasta gemaakt. Met behulp van een super leuk filmpje van Gennaro (een echte aanrader om even te kijken).

Verder ben ik ook wezen paardrijden met Preston en Robin. Eerst gingen we opzoek naar een leuke plek om te rijden en wanneer we de auto en trailer eindelijk hadden geparkeerd maakten we de paarden er klaar voor en kreeg ik snel een les in paardrijden. Daarna zijn we gaan rijden, ik mocht op Preston zijn paard, Zah, omdat deze het makkelijkste was. Na een stukje te hebben gelopen ben ik zelfs even in draf gegaan. Het was super gezellig en Robin Parson (de lerares) ging mee, maar bleef achter om te lezen in plaats van te rijden, ze heeft dus verschillende foto’s gemaakt en deze zal ik ook online zetten. Zoals je zult begrijpen vermaakt ik me nog prima hier, met de leuke vrije middagen.

Zojuist is Lawson, de middelste zoon thuis gekomen voor het weekend van boardingschool, vanavond zullen we een BBQ hebben met vrienden van een station vlakbij Exmouth en Coral Bay. Nu lekker en eten en nog mijn koffer pakken, ik zal jullie dan snel weer vertellen over Exmouth dit weekend.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

tante Margreet

Dat jij nog eens op een paard zou zitten Mandy!

Irene

Zo leer je zelfs paardrijden !!
Zit wel in de familie !!

mama

Ben benieuwd of paardrijden een nieuwe hobby is geworden van je.

Oma

Als het paard maar mak is!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active