mandyvanoeffel.reismee.nl

It’s my Birthday!

Lieve allemaal,

Gisteren was het mijn verjaardag en ook aan de andere kant van de wereld heb ik een geweldige dag gehad. Het waren eigenlijk meer twee dagen. Gisteren was ik echt jarig, maar moest ik ook werken. Gelukkig wonen hier op het station hele lieve mensen. Om tien uur kwamen de mensen van het kamp naar de homestead en Robin en Preston hadden op donderdag blijkbaar een heerlijke appeltaart gebakken, omdat ze weten dat ik dat zo lekker vind. Ze hebben voor mij gezongen en zelfs in het Nederlands. Er is namelijk sinds ik terug ben van Exmouth een Nederlands koppel dat vanuit Nederland met hun auto naar Australië zijn gekomen en hier nu wat vrijwilligerswerk doen voor twee weekjes, helaas zijn zij vanmorgen vertrokken. Het Nederlandse koppel zong samen met de kok, Pauline (Nederlandse ouders) ‘lang zal ze leven’. Ik heb zelfs een paar cadeautjes gekregen. Preston en zijn lerares, Robin, hadden een speciale boekenlegger gemaakt met allerlei foto’s en een poppetjes van de steentjes die ze hier buiten hadden gevonden en ik heb nog wat shampoo en bodywash gekregen. Verder heb ik ook daarna nog netjes door gewerkt tot half vier. ’s Avonds hadden ze de wekelijkse zaterdagavond BBQ naar vrijdag verplaatst en hebben we heerlijk genoten van een BBQ en als toetje had Pauline nog een chocoladetaart gemaakt en versierd en werd er opnieuw voor mij gezongen en mocht ik nog een keer wat kaarsjes uitblazen. Het hele kamp was versierd met Australische vlaggen en het raam was een grote verjaardagskaart geworden, waar iedereen lieve berichtjes op had geschreven. Ook vanuit Nederland had ik verschillende kaarten en cadeautjes ontvangen, heel erg bedankt voor dat allemaal. Post uit Nederland is nog altijd heel erg leuk en zeker tijdens mijn verjaardag, wanneer iedereen zo ver weg is. Gelukkig heb ik ’s avonds ook nog even met mama kunnen skypen.

Vandaag heb ik mijn verjaardag nog een keertje mogen vieren, Annie, Caitlin, Mikayla, Ross en Susie kwamen namelijk langs voor mijn verjaardag. Ik begon dus al extra vroeg met werken en om tien uur mocht ik stoppen toen iedereen er was. Samen zijn we daarna met Preston naar een van de gorges hier op de station gegaan, Mussle Pool. Twee weken geleden toen ik naar Exmouth ging regende het hier enorm. Maar sinds een week is het weer volledige zonneschijn en weer wat warmer. Het was voor mij te koud om in het water te gaan, maar met mijn langere broek en top was het heerlijk weer. Mussle Pool is een klein meertje waar een klein strandje bij is, waar Ross zijn BBQ neerzette die hij had meegenomen. We hebben lekker wat rondgekeken, een heerlijke BBQ gehad en Caitlin, Mikayla en Preston hebben lekker gezwommen. Annie had haar speciale cheesecake gemaakt, dus na de lunch mocht ik weer opnieuw de kaarsjes uitblazen. De rest van de middag mocht ik lekker vrij en daar ben ik nu dus enorm van aan het genieten. Ik heb enorm genoten van mijn verjaardag dankzij al die lieve mensen hier en in Nederland.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

tante Margreet

zo vier je je verjaardag eens op een hele andere manier!

mama

Fijn dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad.

Irene

Wel laat,maar toch nog felicitaties.

Oma

Fijn dat je ook daar fijn je verjaardag hebt kunnen vieren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active