mandyvanoeffel.reismee.nl

Nieuws

Lieve allemaal,

Op het moment ben ik alleen op de homestead, klaar voor bed. Gisteren kwam er namelijk heel slecht nieuws uit Perth voor de familie. Gavins vriendin en de vriend zouden gisteren weer terug naar Perth vliegen en ik zou met de familie mee gaan naar een paardenrace dit weekend, alles was geregeld, tot ik gisterenmorgen op de homestead aankwam. Al vroeg was Robin gebeld dat het heel erg slecht ging met Evan’s vader, hoewel hij wel vaker in het ziekenhuis lag, was er deze keer toch echt een kans dat ze die kant op moesten om afscheid te nemen. Al gauw werd er gekeken naar de mogelijke vliegtickets en al snel werd er besloten dat ze inderdaad naar Perth zouden gaan. Met lunch waren toen opeens niet alleen Gavins vriendin en de vriend weg, maar was het hele huis leeg. Op het moment heb ik nog niet veel gehoord, wel weet ik dat het niet erg goed gaat en leven we hier heel erg mee.

Het was toch wel even een verandering na een week met nog enorm veel regen, maar ook een paardrijtochtje voor mij. Ook Fraser was dinsdag weer terug gekomen uit Perth en maandag ben ik zelfs even in Paraburdoo geweest op visite bij Annie, Caitlin en Mikayla. Het is nu afwachten wat er gebeurd, maar ik zal jullie laten weten als ik wat hoor.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Oma

Vond je paardrijden eng of viel het mee?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active