mandyvanoeffel.reismee.nl

Meer nieuws

Lieve allemaal,

De laatste drie dagen zijn hele gekke dagen geweest. Ik heb zaterdag een dag lang niemand gezien of gesproken, nu de familie in Perth was en alles wat ik moest doen op de homestead was. Zondag werd ik plots uitgenodigd door Dougie en Charlotte om met iedereen van het kamp om te gaan lunchen bij de pub in Paraburdoo, daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Het was heel gezellig, maar hier kreeg ik ook het slechte nieuws oven Evan’s vader te horen. Evan’s vader is namelijk helaas zaterdagmorgen overleden. Gelukkig is de hele familie op tijd naar Perth gegaan en hebben Robin, Evan en alle vier de jongens hun opa en vader nog even kunnen zien. Wat er verder zou gebeuren wist niemand gisteren nog. Dit veranderde vanmorgen toen ik op het kamp aankwam om Pauline te helpen en zij mij vertelde dat Robin met alle vier de jongens naar huis zou komen. Ik heb dus snel de laatste dingetjes op de homestead opgeruimd en daarna Pauline geholpen op de homestead. Gelukkig hebben we snel ook meteen wat avondeten in elkaar kunnen zetten en was alles klaar toen ze thuis kwamen. Evan zal morgen of overmorgen weer thuis komen en dan zal de familie aan het einde van de week of begin volgende week weer terug gaan voor de begrafenis. Ik zal morgen mee mogen met Charlotte op een halve dag tour op het station hier, waar ik wel heel erg naar uitkijk. Nu dus maar snel slapen, zal morgen al voor zes uur op het kamp moeten zijn. Weltrusten!

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Oma

Mooie en droevige dingen kun je dus overal meemaken.
Zo zit het leven nu eenmaal in elkaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active