mandyvanoeffel.reismee.nl

Nog één weekje te gaan!

Lieve allemaal,

Ja mensen nog maar een weekje en ik ben klaar met mijn drie maanden werk. Twee weken geleden ben ik met Charlotte op een halve dag tour gegaan met wat toeristen natuurlijk. Het was leuk om nu eindelijk een paar van de gorges hier te zien. De natuur is hier zo mooi en de uitzichten zijn fantastisch. Ik zal zo snel mogelijk de foto’s online zetten. Verder heb ik de rest van de twee weken gewoon gewerkt. De familie is een week nadat ze terug waren uit Perth weer vertrokken, vorige week woensdag was namelijk de begrafenis en ze gingen met de auto dus ze konden niet later dan maandag vertrekken. Ik heb toen meteen afscheid van Robin, Preston en de andere drie jongens genomen. De jongens moeten weer naar school en Robin en Preston kwamen niet meer terug voor hun vakantie, zij zijn op het moment in Texas (hier komt Robin namelijk vandaan). Evan kwam de dag na zijn vaders begrafenis weer thuis en is hier nog tot maandag morgen geweest. Sinds de familie naar Perth ging voor de begrafenis heb ik elke avond op het kamp gegeten. Dat is wat gezelliger dan in mijn eentje en ook toen Evan weer een paar dagen hier was, maakte dat het toch net wat gezelliger. Ik slaap nog wel op de homestead, op deze manier kan ik namelijk voor de honden zorgen, het zwembad schoonhouden en op het huis passen en nog steeds op het kamp helpen. Evan is maandag dus weer vertrokken en nu is het nog een weekje druk werken en zorgen dat ik genoeg uren heb en dan kan ik over precies een week weer naar huis. Ik heb het hier heel leuk gehad en de mensen zijn super lief, maar ik ben toch echt heel blij om weer in de bewoonde wereld terug te komen en lekker weer bij Annie, Caitlin en Mikayla te zijn.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Irene

Toch allemaal nog snel gegaan,fijn dat je weer terug gaat naar Annie,Caitlin en Mikayla.

Oma

Je bent er in ieder gevale weer een stuk zelfstandiger door geworden, omdat je als je alleen bent zelf de beslissingen moet nemen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active