mandyvanoeffel.reismee.nl

Helemaal terug

Lieve allemaal,

Het is al weer ruim een week geleden dat ik terug ben in Paraburdoo en ik ben al weer zo druk geweest. Toen ik vorige week terug was, was het weer zo gezellig en het duurde het niet lang voor Annie vroeg of ik niet wat langer wilde blijven, tot maart of april bijvoorbeeld. Ik heb hier nog geen antwoord op gegeven. Voor nu ben ik blij dat ik terug ben en ga ik zo snel mogelijk mijn visum aanvragen en daarna zal ik plannen gaan maken. Ik wil namelijk zeker nog meer van Australië zien. Ook de meisjes waren weer blij om mij te zien en Mikayla vroeg meteen of ik nu wel echt bleef, sinds Exmouth en mijn verjaardag wilde ze dit eerst even duidelijk hebben. Donderdag moest ik meteen weer werken en dit zouden een drukke 8 dagen zijn. Op donderdag kwam uncle Berry al weer langs voor koffie en bracht wat zand voor de nieuwe stukken tuin (in juli hebben ze nog wat extra aan de tuin veranderd). Op vrijdag kwam Carl ook langs. Ook hij wist dat ik weer terug was en kwam dus gezellig langs voor een praatje. Op zaterdag wat het feest in Tom Price, het ‘Nameless Festival’ was hier en met een kermis en markt een leuke dag om naar toe te gaan. We zijn dus de hele dag in Tom Price geweest en ook Carl en zijn dochter Chantal waren hier en we hebben ons allemaal vermaakt. Zondag was het dan Mikayla haar verjaardag. Ze keek hier al zo lang naar uit. Ik had haar beloofd er te zijn met haar verjaardag. ’s Morgens moest ik dus nog snel een slangentaart maken die ze had uitgekozen. Om half twee zouden Susie en Carl langskomen voor een taartje. De rest van de dag hebben we het heel gezellig gehad. Toen Annie thuis was hebben we de cadeautjes gedaan en zijn de meisjes gaan eten met hun vader. Net nadat Annie en ik ons eten op hadden kwamen Uncle Berry, Candice, Rhiley en Ayden langs voor Mikayla. Annie haalde de meisjes op en ik maakte de koffie en taart. Omdat de meisjes op maandag een Pupil Free day hadden en dus niet naar school hoefden maandag, mochten ze nog wat langer opblijven tot de visite weer weg ging. Maandag waren de meisjes dus de hele dag thuis en moest ik cupcakes voor Mikayla maken. Op dinsdag wilde ze graag trakteren op slangencupcakes. De rest van de dagen was weer lekker normaal gelukkig. Vandaag is het Annie haar eerste vrije dag weer en Uncle Berry is net weg na een kopje koffie. Ik heb nu lekker een weekje vrij en heb Francis gevraagd me nog één weekje vrij te geven voor ik weer ga beginnen bij de milkbar. Lekker een rustig weekje dus, hoop ik.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active