mandyvanoeffel.reismee.nl

1 jaar

Lieve allemaal,

Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik vertrokken ben uit Nederland. Het was een heel leuk jaar, maar er is ook veel veranderd. Vorige jaar was het nog het idee om nu weer terug in Nederland te zijn, maar vandaag is net mijn tweede work and holiday visa in gegaan. Natuurlijk mis ik iedereen in Nederland wel, maar ik geniet hier in Australië zo enorm. Eén jaar was niet genoeg voor mij er is hier nog zoveel dat ik zou willen zien en doen. Ik ga nog steeds studeren, maar dat kan ik nog de rest van mijn leven doen. Voor nu wil ik gewoon nog heel graag even genieten van de bijzondere momenten buiten Nederland. Mijn plannen voor dit extra jaar zijn nog niet helemaal duidelijk. Ik wil graag alle staten van Australië zien en dus nog wat extra reizen. Annie heeft aangeboden dat ik hier wat langer kan blijven, wat meer geld verdienen en op die manier meer geld heb om te reizen. Zodra ik meer plannen heb gemaakt, zal ik jullie dit laten weten.

De laatste twee weken ben ik druk geweest met een tentoonstelling over de mijn hier in Paraburdoo en de rest van de Pilbara. We zijn nog bij Troy en Robin langsgeweest, ik ben weer in Tom Price geweest, ik ben weer wezen oppassen op Asher en Luchien. Verder hebben we bij Carl de nieuwe Jungle Book gekeken, dinsdag kwam de dierenarts langs voor Pluto, helaas heeft Pluto hier een trauma aan over gehouden van de vorige keer. Dinsdag zal de dierenarts weer terug moeten komen met een muilkorf om Pluto toch zijn jaarlijkse vaccinatie te kunnen geven. Verder ben ik woensdag weer in de milkbar wezen werken om er weer even in te komen terwijl de meisjes op school zaten. Ik zal nu tot woensdag elke dag in de milkbar werken.

Ik zal proberen jullie dit jaar wat beter op de hoogte te houden en ik ga extra genieten nu ik plotseling besef dat ik over een jaar weer thuis moet zijn.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active