mandyvanoeffel.reismee.nl

Een nieuw update

Lieve allemaal,

Ik had beloofd wat beter mijn best te doen om jullie op de hoogte te houden, maar er is niet veel bijzonders gebeurd. De meisjes hadden twee weken geleden weer hun sports carnaval, gelukkig was Annie dit jaar vrij. Met Annie ben ik samen wezen kijken en aanmoedigen. Eerst op maandag naar verspringen en speerwerpen (zonder speer, maar met foamstik) en op dinsdag naar de rest van de activiteiten. We zijn nog naar Troy en Robin geweest voor Jack’s verjaardag. Afgelopen zaterdag zijn we nog naar de Drive-in geweest en hebben de BFG gezien. Gisteren hadden we de parents opennight en hebben we op school naar al het werk van de meisjes gekeken, verder is er niet erg veel gebeurd. Wel ben ik enorm druk geweest met mijn cursus, deze hoop ik dan ook deze maand af te ronden.

Morgen gaan we weer naar Exmouth, dit keer voor de bruiloft van Listy en Chook. We zullen alleen voor het weekend gaan. Dinsdag zullen de meisjes gewoon weer naar school moeten. Ze gaan namelijk naar Tom Price voor de interschoool sports carnaval (een sport dag met winnaars van Paraburdoo en Tom Price). Ik heb er al heel veel zin en ben benieuwd naar deze ‘Beach Wedding’.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Oma

Leuk dat je zoveel verschillende dingen mee maakt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active