mandyvanoeffel.reismee.nl

Beach Wedding

Lieve allemaal,

Een dagje later dan verwacht, maar vanmiddag zijn we terug gekomen van Exmouth. Zaterdagmorgen vertrokken we al vroeg naar Exmouth, maar het rijden duurde wat langer dan verwacht. Nog voor we bij Nanutarra waren werden we al opgehouden door het werken op de eenbaansbrug, natuurlijk kwamen we net vijf minuten te laat en moesten we dus een half uur wachten. Gelukkig waren we met drie auto’s en in de andere twee zaten Annie’s collega’s die ook naar de bruiloft moesten. Allemaal zijn we natuurlijk de auto uit gegaan en hebben gezellig even gekletst tot we weer verder mochten. Tot Nanutarra ging het goed, maar het duurde hierna niet lang voor we weer opnieuw werden gestopt. Dit keer duurde het veel langer en elke keer dat we weer wat verder mochten moesten we een eind verderop opnieuw weer stoppen. Uiteindelijk hebben we drie keer moeten stoppen, uiteindelijk konden we daarna wel verder rijden zonder opnieuw te worden opgehouden. Dit was vooral goed voor de collega’s met wie we reden. Zij hadden verschillende taken op de bruiloft en de rehearsal zou die middag zijn. We zaten in hetzelfde park als de laatste keer in juni. We hebben alles uitgepakt en daarna zijn we het centrum in gegaan voor wat lekkers van de bakkerij en even rondkijken. Nu we zo dicht bij het strand waren, wilden we ook graag even naar de zee toe natuurlijk. Het leek ons wat te koud om te zwemmen, maar een wandeling was perfect. Na een flinke wandeling, hoorden we opeens iemand Annie’s naam roepen. We waren blijkbaar langs de Yacht Club gelopen, waar de bruiloft morgen zou worden gehouden en waar ze nu bezig waren met de voorbereidingen. We hebben hier even gezellig gekletst en daarna lekker fish & chips gegeten in het huisje. Op zondag was de bruiloft, maar dit zou pas om 5 uur beginnen. Omdat het nog vrij fris was en er een koude wind was waren we niet zeker of we wel wilden gaan zwemmen en snorkelen. Vandaar dat we eerst naar het kleine marktje in het centrum gingen en lekker rond hebben gekeken. Toch besloten we onze zwemkleding onder onze kleren aan te trekken en naar de andere kant te gaan, richting het nationale park. Het eerste strand wat we probeerden had nog een flinke wind en was toch iets te koud. Het volgende strand was perfect, compleet afgeschermd van de wind en met de zon, de perfecte temperatuur. Opnieuw hebben we een heerlijke strandwandeling gemaakt en schelpen gezocht. Na te hebben gelopen voor ruim een uur en weer terug waren waar we waren begonnen, wilden de meisjes graag het water in. Ook Annie en ik liepen wat verder het water in maar kwamen niet eens tot onze middels, toch wat te koud. Na ook nog de andere kant van het strand een stukje te hebben opgelopen en allemaal tussen de rotsen te hebben geklommen was het tijd om terug te gaan en wat te gaan eten. Uiteindelijk was het tijd om ons klaar te maken voor de bruiloft en toen op naar het strand! Het was geen hele grote bruiloft en er zullen ongeveer 40 – 50 mensen zijn geweest, maar wel heel mooi. De ceremonie was op het strand en Listy kwam aan in een bootje en Chook met een grote Limousine. Chook is niet iemand die je snel een jurk zult zien dragen, maar ze had een heel mooi witte jumpsuit aan. Het feest daarna was op de Yacht Club met live muziek en een heel uitgebreid buffet (met heel veel vis!). Het was een hele gezellige avond en Listy en Chook leken zo enorm blij. Uiteindelijk nam ik de meisjes mee naar ons huisje en Annie bleef nog wat langer.

De volgende dag zouden we eigenlijk vertrekken, maar Caitlin was ziek. Annie wilde liever niet rijden met een zieke Caitlin die bleef overgeven, dus besloten we nog maar een dagje langer te blijven. Nu we hier toch waren mocht ik met Mikayla wel naar het strand en Mikayla was wat lekkers van de bakkerij beloofd. Dus na wat lekkers te hebben opgehaald bij de bakkerij en richting het strand reden om te gaan picknicken begon Mikayla opeens dat ze zich niet goed voelde. Al snel nadat we terug waren bij het huisje kwamen we er achter dat dit meer was om de aandacht en wilde Mikayla al snel haar donut. Gelukkig begon Caitlin zich wat beter te voelen en konden we ’s middags toch nog met z’n allen naar het strand en daarna lekker een ijsje eten. Omdat zowel Annie als ik niet echt zin hadden om te koken besloten we uit eten te gaan en hebben we heerlijk gegeten bij het Pinokio restaurant.

Vandaag zijn we dus weer naar huis gereden. Gelukkig ging dit iets sneller dan op de heenweg. Net hebben we nog even wat bij Ross en Susie gedronken en daarna snel gegeten. Nu ben ik klaar om naar bed te gaan.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Oma

Daar doen ze dus ook aan "werk aan de weg".
Leuk ook eens zo'n bruiloft mee te maken!

Irene

Wat leuk om zo'n bruiloft mee te maken !!!