mandyvanoeffel.reismee.nl

Bijna vakantie!

Lieve allemaal,

Het is al weer bijna twee weken geleden dat ik in Exmouth was en ook deze week ga ik weer wat anders doen, iets dat niemand ooit zou raden. Ik ga van zondag tot woensdag helpen op de station! De laatste week heb ik natuurlijk moeten werken. Vorige week vrijdag begon Annie weer met werken, al had ik behoorlijk veel geluk, de meisjes gingen op vrijdagavond meteen bij Kaitlin Fitler logeren en kwamen zaterdag pas na de lunch weer terug, wat betekende een rustige zaterdagmorgen voor mij, wat ook wel een beetje heel gek was. Ook hebben we deze week donuts gemaakt en versierd, we eten ze nog steeds elke avond als dessert, al zijn ze maar klein. Verder is Caitlin twee dagen ziek thuis geweest en zijn we woensdag zelfs maar even naar de dokter gegaan aangezien dit al weer de derde keer deze maand was dat ze ziek was. Gelukkig was er niks ernstig en ging ze donderdag gewoon weer naar school en kon ik ’s morgens op Asher passen. Vandaag heb ik de morgen en middag vrij. Ik zal alleen vanavond moeten werken bij de Milkbar. Dit weekend zal ik wel erg druk zijn. Morgen begint de schoolvakantie en hoewel Annie vrij is zal ze morgen en overmorgen extra’s gaan doen. Omdat ik al bij de Milkbar moest werken morgen zullen de meisjes naar Candice gaan wanneer ik moet werken en zal ik ze na het werk weer ophalen en ook voor zondag geldt dat ik al had afgesproken om naar Cheela Plains te gaan, vandaar dat ik de meisjes ’s middags om vier uur naar Candice zal brengen.

Robin had me al twee keer eerder gevraagd of ik nog wat wil helpen, maar dat kwam niet helemaal uit. Dit keer zal ik helpen met een roeikamp van Lawson. De roeiers van de boardingschool zullen allemaal naar Cheela Plains komen en wij zullen het eten moeten organiseren. Ik weet nog niet precies wat ik allemaal ga doen, ik hoef in ieder geval niet veel schoon te maken, dus het gaat vast helemaal goed komen. Het is ook maar voor drie daagjes, woensdagmiddag of avond zal ik weer terug zijn. Donderdag moet Annie namelijk weer werken.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Oma

Ik merk dat ze op Cheela Plains ook blij met je zijn!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active