mandyvanoeffel.reismee.nl

Het gewone dagelijkse leven

Lieve allemaal,

Het is al weer meer dan twee weken geleden dat ik een blog heb geschreven, maar er is maar weinig gebeurd. Ik heb elke dag gewerkt of ik moest op de meisjes passen, of ik moest werken bij de Milkbar. We hadden de gebruikelijke zwemclub middagen op dinsdag en woensdag. Verder heeft Annie nog wat extra’s gedaan en was het dus weer druk met mensen zoeken die op de meisjes wilden passen terwijl ik bij de Milkbar was. Op het moment is het avond en moet ik op de meisjes passen, Uncle Berry heeft zijn 10 jaar bij Rio Tinto feestje en heeft Annie uitgenodigd. Ik ben op het moment druk bezig met het plannen van een vakantie naar Queensland en Darwin in januari. Ik heb namelijk besloten nog wat langer in Paraburdoo te blijven. Eind maart zullen we naar Perth gaan voor Annie’s vaders verjaardag, ik zal hierna niet meer terug gaan naar Paraburdoo, maar gaan reizen. Ik vroeg aan Annie of de meisjes weer naar hun vader zouden gaan en ik drie weken vrij had, zodat ik toch nog wat meer kon reizen voor april. Helaas had Dean (de vader van de meisjes) geen vrije dagen meer, maar Annie heeft nu voor de meisjes een vlucht naar Perth geboekt. De meisjes gaan één week naar hun opa en oma in Perth, zodat ik drie weken heb om op vakantie te gaan! Toch is het een beetje vreemd. Ik heb besloten met een ander meisje te reizen in Queensland en een auto te huren. Ik heb ook net deze week gehoord over vier au pairs van mijn leeftijd die een groot auto ongeluk hebben gehad vlak bij Pardoo (dit is het roadhouse waar ik in januari ook ben geweest op weg naar Broome). In de auto zaten drie Nederlandse meisjes en een Duitse jongen, twee van de meisjes waren net als ik ook van Travel Active. Natuurlijk gaat zoiets al snel rond in het dorp, maar ik heb pas iets later gehoord dat dit Nederlanders waren. Eén van de Nederlandse meisjes en de Duitse jongen zijn overleden, de andere twee liggen in het ziekenhuis. Ik kende ze niet, maar het is wel een gek idee, ook zij wilde gewoon wat meer van Australië zien en dit is zo plots gestopt, het was wel even een schok. Ik zal jullie snel weer op de hoogte houden.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Oma

Ja, het leven is niet altijd zoals we wel zouden willen.
Heb te doen met de families in Nederland en Duitsland.

Irene

Groot gelijk dat je wat meer van Australië wilt zien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active