mandyvanoeffel.reismee.nl

Vreemde berichten

Lieve allemaal,

Er is dit keer gelukkig wel wat meer te vertellen dan de laatste blog. Eerst hebben we op 31 oktober Halloween gevierd. Caitlin wilde niet meer met mij lopen, maar liever met haar vriendinnetjes. Nadat ze alles had geregeld mocht ze met een groep van vriendinnen en een paar moeders lopen. Ik zou samen met Mikayla en Sally gaan lopen, eerst met Sally’s moeder, Denise, maar zij kon helaas niet. Vandaar dat er een andere vriendin van Sally mee ging, Annie, zij was 18 en net klaar met school en dat was best gezellig. Het ‘Haunted House’ van vorige jaar was er dit jaar niet, de kleinkinderen wonen niet meer in Paraburdoo dus ze hadden er geen zin meer in helaas. Verder heb ik de nieuwe au pair van Neveah ontmoet. Neveah was het twee jaar oude meisjes waar ik het begin van het jaar heb opgepast, ze had weer een nieuwe au pair, dit keer een Franse. We hebben gezellig afgesproken bij de Milkbar en zijn daarna naar het park gegaan met Neveah en hebben lekker gekletst.

Afgelopen vrijdag ben ik weer naar de station geweest. Ik had niet verwacht weer snel terug te gaan naar Cheela Plains, maar kreeg al snel na de vorige keer een berichtje van Robin, toen kwam het niet helemaal uit, maar na een onverwacht berichtje ben ik toch vrijdag naar de station geweest. Het ging allemaal wat snel en omdat het Suzanne’s verjaardag was wilde ik ook nog graag even met haar skypen, maar plots werd ik veel eerder opgehaald en werd het maar een kort gesprek. Aangekomen op het station was eigenlijk niemand zeker wat ik zou moeten doen. Ik zou namelijk helpen op het kamp, Pauline en Ross zouden namelijk op vrijdag op vakantie gaan, maar plots werd ik door Ross opgehaald. Dit was een grote verrassing. Pauline en Ross zouden op zaterdag op vakantie gaan, vrijdag kwam niet zo goed uit voor Robin. Maar Robin was zelf op vrijdagmorgen al naar Perth gevlogen, maar toen ik vroeg naar een lijst wat ik zou moeten doen gaf ze geen antwoord, ik had verwacht een lijst op de station te vinden, maar niks. Pauline had dus snel een lijst gemaakt en we hebben in de vriezer gekeken wat er allemaal was, zodat ik de maaltijden voor de week kon plannen. Na wat bedden te hebben opgemaakt kwam iedereen langzaam naar het kamp en hebben we allemaal gezellig gekletst en nieuwtjes uitgewisseld. Plots kwam Evan op de radio (hij zou samen met Preston op het kamp eten) en vertelde dat ik op de homestead zou gaan slapen. Ik was toen zo verbaasd en had geen idee wat ik zou moeten doen. Uiteindelijk ben ik toch op het kamp gebleven, ik moest hier ook alle toeristen ontvangen en vanaf de homestead zou dat echt niet lukken. De volgende dagen ben ik druk bezig geweest met het klaar maken van een paar kamers, het koken voor alle werkers op het kamp, het bakken van alle snacks en het ontvangen van toeristen. Op maandag heb ik Preston ook nog even geholpen met school en nadat Robin ’s middags terug was heb ik de laatste dagen ook van alles schoongemaakt op de homestead en was het veel op en neer rijden.

Gisteren ben ik weer thuis gekomen en vandaag het ik een lekker rustig dagje, met alleen zwemmen op de agenda, ik ben helemaal blij. De komende weken zullen heel erg druk zijn met de Milkbar en nog veel meer dus het zal even duren voor ik weer een stukje zal schrijven.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Oma

Zo langzamerhand lezen we steeds meer over je werkzaamheden op de station. Leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active