mandyvanoeffel.reismee.nl

Kerst komt er al snel aan

Lieve allemaal,

Ik ben enorm druk geweest sinds ik terug ben van Cheela Plains, maar heb niet veel bijzonders gedaan. Het weekend na ik terug ben gekomen ben ik zowel zaterdag als zondag op het zwembad geweest. Allereerst zaterdag voor een coaching cursus, waar de meisjes voorbeeld waren voor de cursus en heb ik ’s avonds heerlijk boerenkool met rookworst gegeten! Op zondag kregen de meisjes een speciale zwemles van een coach uit Perth, wat ze beide super leuk vonden. Daarna ben ik sinds die maandag elke dag bij de Milkbar gaan werken. De eerste vier dagen alleen tijdens schooltijden van acht tot twee en de rest van de dagen zowel morgen als avond shiften gedaan. Vandaag is mijn eerste dag dat ik niet bij de Milkbar hoef te werken, maar moest ik wel weer op de meisjes passen. Vanmorgen had ik Mikayla eerst nog thuis, ik heb haar namelijk naar de dokter moeten nemen voor haar verkoudheid, want…. Ik ga naar Newman!!! De meisjes hebben dit weekend een zwemcompetitie in Newman met de zwemclub en omdat Annie moest werken vroeg ze of ik de meisjes mee zou willen nemen, ik heb hier ja op gezegd en ga morgen dus voor drie daagjes naar Newman. Eerst wilden we zeker weten dat Mikayla gewoon verkouden was en kon zwemmen. Newman ligt ongevuur drie en een half uur rijden hier vandaan, natuurlijk heb ik nog nooit zulke lange stukken gereden. Annie vind het bijna nog spannender dan ik en heeft geregd dat de vader van Mikayla’s vriendinnetje Sally samen gaat rijden(Ray). Hij zal de hele weg voor mij blijven en mag niet sneller dan de snelheidslimiet, Annie heeft dit allemaal geregeld. Natuurlijk moet ik wel zelf de drie en een half uur rijden, zonder een roadhouse is het wel een lange weg, maar wil ik even de auto uit kan ik het Ray zo laten weten. Dit zal de eerste zwemwedstrijd voor de meisjes zijn, dus Annie kan er ook niet veel over zeggen, maar we zullen het allemaal wel zien. We zullen met wat andere mensen van de zwemclub in het jeugdcentrum slapen en hebben al swag’s te leen gekregen van Annie’s collega. Ik zal jullie na het weekend snel laten weten hoe het is gegaan.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

Reacties

Reacties

Oma

Lees straks wel hoe het onderwweg gegaan is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active