mandyvanoeffel.reismee.nl

Sinterkerst

Lieve allemaal,

Het is al weer december, de tijd gaat zo enorm snel. Sinds mijn laatste blog vorige week zijn wij hier enorm druk geweest. Eerst hebben we de woensdag nadat Annie thuis kwam lekker gezwommen en een BBQ gehad met z’n vieren wat heel gezellig was. Daarna zijn we zowel donderdag als vrijdag niet thuis geweest ’s avonds. Mensen die in Paraburdoo hebben gewoond, kwamen weer even langs voor een paar daagjes. Op donderdag zijn we dus na Annie’s werk naar Ross en Susie gegaan en hebben hier een van Susie haar beroemde maaltijden gehad. Susie kookt enorm lekker en vandaag had ze dan ook weer uitgebreid gekookt, met pulled pork met speciale aardappelpuree, kip en allerlei salades. Het was super gezellig, maar ben op tijd terug gegaan met de meisjes die naar bed moesten. Toen we donderdagavond vertrokken werden we meteen uitgenodigd voor een zwem en pizza de volgende avond bij Dento. Om vijf uur zijn we naar Dento gegaan en hebben heerlijk gezwommen en gegeten. Uiteindelijk waren we alle vier zo moe rond negen uur, half tien dat we snel naar huis zijn gegaan. Een uur later heb ik Ross en Susie nog even thuis moeten brengen, daarna ben ik heel snel naar bed gegaan. Op zaterdag heeft Mikayla gelogeerd bij Kaitlin Fitler en hebben Annie, Caitlin en ik een movienight gehad en wat rustiger aan gedaan.

Vandaag is het 5 december, helaas moeten wij vanavond naar de Milkbar om Annie’s neef weer te ontmoeten en kunnen dus geen Sinterklaas vieren. Vandaar dat wij gisteren alvast Sinterklaas hebben gevierd. Net als vorige jaar was dit ook de dag dat we de kerstversiering buiten hebben opgehangen en de kerstboom hebben opgetuigd. Tussendoor zijn we ook nog even naar het zwembad geweest voor het kerstfeest en om Mikayla op te halen. Ook duurde de kerstboom net wat langer dan verwacht. Vorig jaar in januari had Annie een nieuwe kerstboom gekocht en deze had zo veel takjes die moesten worden opengevouwen, maar het resultaat is zo mooi! Vorige week hadden we ook al nieuwe kerstballen en lichtjes in Tom Price gehaald en nu blijven we maar naar onze kerstboom kijken, het is zo mooi. Nadat we de kerstboom hadden opgezet en lekkere gehaktballetjes hadden gegeten was het tijd voor Sinterklaas. Annie had weer een super leuk gedicht voor mij geschreven en ik eentje voor Annie en de meisjes. Mama had al een paar leuke cadeautje opgestuurd voor ons allemaal en Annie en ik hadden ook nog wat extra cadeautjes gekocht. Met wat pepernootjes erbij was het een super leuke avond.

Vandaag is het wat rustiger en zijn we druk met van alles. Vanavond alleen nog even naar de Milkbar om John te zien en een stukje van Annie’s beroemde cheesecake te eten.

Dikke knuffel en kus,

-xxx- Mandy

oma

Knap hoor dat je nu ook al gedichten schrijft in het Engels!